Svarbūs vitaminai sveikam plaukų šaltiniui 2019 m

12 lapkričio 2018

Nors pagrindinės priežastys, dėl vyrų modelio nuplikimas yra genetinės ir hormonų, mitybos ir gyvensenos veiksniai taip pat gali turėti didžiulį poveikį sveikatai ir storio plaukus.

Vienas svarbus Plaukų sveikatos veiksnys, kuris dažnai pamiršta, vitamino vartojimas. Tiesiog kaip ir vitaminai gali sustiprinti savo imuninę sistemą ir duoti jums sveikiau odą, reguliariai vartoti tam tikrų vitaminų gali turėti išmatuojamą teigiamą poveikį storis, blizgesį ir sveikatą plaukus.

load...

Jei pastebėjote plaukus pradeda plonas, tampa silpnesni, arba neskaldytos, išskyrus į pabaigą, yra tikimybė, kad gali būti dėl nepakankamo vitamino vartojimą.

Laimei, vitaminai yra labai prieinamos, todėl lengvai galite papildyti savo mitybą ir gauti visą suvartojamų vitaminų jums reikia išlaikyti jūsų plaukai jos geriausiai. Net ir be papildų, dauguma vitaminų trūkumų gali būti nustatytas su keletą paprastų pokyčių į savo mitybą ir gyvenimo būdą.

Šiame vadove mes padengti vaidmenį vitaminų žaisti plaukų sveikatai ir pasidalinti savo rekomendacijas dėl geriausių vitaminų pagerinti savo plaukų augimo rodiklį, storį, spalvą, blizgesį ir kitų veiksnių, kurie turi pastebimą poveikį, kaip jums atrodo.

load...

Vitaminas A

Vitaminas A yra viena iš svarbiausių ir prieštaringai vitaminų plaukų sveikatai. Už prieštaringai šio vitamino yra todėl, kad, nors sveiki sumos gali skatinti plaukų augimą, didelės dozės vitamino A gali sukelti galvos naftos problemas, kurios gali sukelti jums mesti plaukus.

Tai reiškia, kad balansas yra klavišas su vitamino A - jūs norite vartoti pakankamai gauti visus plaukus augimo teikiama nauda, ​​be ją przesadzam. JAV rekomenduojama maisto pašalpa Vitaminas A yra 900 mikrogramų per dieną vyrams ir 700 mkg per dieną moterims; laikytis šios dozės ir galite tikėtis visą naudą be jokių galvos naftos problemų.

Vitaminas A vaidina svarbų vaidmenį remonto žalą į savo plaukais. Ji taip pat saugo jūsų galvos drėgna ir dirginimas be skatinant galvos aliejaus gamybą. Vartok tinkamą dydį ir galite pamatyti žymiai padidėjo greitis, kuriuo jūsų plaukai auga.

Nuo vitamino A trūkumas yra neįprasta išsivysčiusių šalių, nereikia papildyti vitamino A, jei turite ne pastebėjau nors iš trūkumo poveikį. Tačiau, jei jūs nuspręsite viršų iki savo vitamino A, jūs būsite tiesiog puikiai su suma įtrauktos į daugumą multivitaminų papildų.

load...

Vitaminas B12

Vitaminas B12, kuris gaminamas daugiausia bakterijos ir Archaea ir suvartoti per mėsą ir pagerintų maisto produktų, vaidina svarbų vaidmenį skatinant sveiką plaukų augimą.

Klinikiniai duomenys rodo, kad apie šeši procentai žmonių iki 60 metų amžiaus turi vitamino B12 trūkumas, su trūkumų normas kaip aukštas, kaip 80% dalių besivystančiame pasaulyje. Simptomai nepakankamo vitamino B12 yra prastos atminties ir opos, taip pat priešlaikinį plaukų slinkimą.

Taip pat yra kitų rimtų simptomai vitamino B12 trūkumo, todėl svarbu, kad jūs kalbate su savo gydytoju, jei manote, kad esate paveiktas.

Skirtingai nuo daugumos vitaminų, kurie greitai perdirbtų jūsų kepenyse ir išsiskiria po vartojimo, jūsų kūnas gali saugoti perteklių vitamino B12 jūsų kepenų naudoti, kai reikia ją. Tai leidžia lengvai padidinti savo vitamino B12 kiekis su priedu ir užtikrinti, kad jūs esate niekada trūkumų.

Vitamino C

Nors galite ne galvoti apie tai, kaip svarbaus vitamino, plaukų sveikatą, vitaminas C vaidina svarbų vaidmenį išlaikant jūsų plaukai storas, stiprus ir sveikas.

Tyrimai rodo, kad vitaminas C yra svarbi kolageno sintezę. Paprasčiau tariant, tai reiškia, kad gauti savo dienos dozę vitamino C yra svarbus užtikrinant Jūsų plaukai, oda, nagai ir kitos kūno dalys stiprus, nes kolagenas yra gausu baltymų jūsų kūno.

Nesant pakankamai kolageno, net storiausias plaukai gali tapti silpni ir trapūs, kelia rimtų problemų, nesvarbu, kaip visą savo Valsčiaus gali būti.

Daugiau:

Geros naujienos yra tai, kad vitaminas C yra vienas iš paprasčiausių vitaminų vartoti. Jūs galite gauti savo dienos pasiūlą valgyti daug vaisių ir daržovių, turtingų vitamino C, arba tiesiog kiekvieną rytą vartoja vitamino C papildas.

Vitaminas D

Kaip ir kiti pirmiau išvardytų vitaminų, mažai vitamino D gali prisidėti prie plaukų barsto ir laikino plaukų slinkimas.

Dauguma žmonių žino, vitamino D, kaip "saulės vitamino", kaip šis vitaminas yra sukurtas kaip Cholekalciferolio sintezės pašalinis produktas, kai jūsų oda yra veikiama saulės. Techniškai, vitaminas D yra vitaminų, kurie visi atlieka svarbų vaidmenį skatinant tvirtą bendrą sveikatą kolekcija.

Vitamino D trūkumas yra viena iš kelių priežasčių telogenną tvaikas - tai streso būklė, kuri gali sukelti jums greitai mesti plaukus. Rezultatai greitas ir sunkus, su kiek 70% savo galvos plaukais iškristi per du mėnesius.

Jei negaunate saulės daug ir pastebėjau greitą plaukų praliejimo, ten tikimybė, kad prastos vitamino D gamyba gali būti kaltininkas.

Laimei, yra daug būdų, kaip išspręsti šią problemą. Pirmasis - tai yra daugiau juosta pagalbos sprendimas nei išgydyti - tai imtis vitamino D papildų. Jei esate netobuli vitamino D, tai yra paprastas ir efektyvus būdas gauti trumpąją lengvata.

Kuo geriau ilgalaikis požiūris, siekiant pagerinti jūsų saulės spindulių. Greita saulėje sesijas nuo 10 iki 15 minučių kiekvieną padės jums gauti visus vitamino D naudą praleisti laiką saulėje be kenkia jūsų odą, visi kartu dvigubai kaip lengvas būdas pagerinti savo įdegį.

Vitaminas E

Vitaminas E yra tikriausiai labiausiai svarbus vitaminas skatinti plaukų augimą, tiek daug, kad jis plačiai naudojamas namų aktualiais formules paskatinti spartų augimą storio, stiprūs ir sveiki plaukai.

Tiesą sakant, mokslinis tyrimas duomenys rodo, kad papildymas tokotrienolių, kurie antioksidantų vitamino E šeima, prisidėjo prie 34,5% padidinti plaukų augimą per aštuonis mėnesius naudoti tyrimo dalyvių.

Kaip ir daugelis kitų vitaminų, vitamino E yra antioksidantas, kuris yra svarbus Statybos ir remonto kūno audinius. Taip pat apsaugoti savo akis, širdį ir vidaus organus, vitaminas E vaidina didžiulį vaidmenį skatinant augimą ir atsigavimą jūsų odą ir plaukus.

Yra keletas būdų, kaip suteikti savo Valsčiaus postūmį su vitaminu E. Pirmasis pridėti maisto į savo mitybą, kad yra daug vitamino E, pavyzdžiui, špinatai, brokoliai ir avokadų. Taip pat galite pridėti vitamino E dietos valgyti daugiau migdolai, žemės riešutai ir lazdyno riešutų.

Kitas variantas yra imtis vitamino E papildas. Vitaminas E kapsulės yra labai prieinamos ir plačiai prieinama, todėl jas lengva įtraukti į priedą kamino. Jūs taip pat rasite vitamino E kaip daugelyje vyriškų multivitaminų papildų ingredientas.

Biotinas

Biotinas yra B-vitaminas, vaidina svarbų vaidmenį skatinant sveiką plaukų augimą. Tiesą sakant, biotinas yra taip glaudžiai susijęs su sveikų plaukų augimą, kad tyrimai rodo, maždaug 38% visų moterų su plaukų slinkimas klausimai biotino trūkumus.

Taip pat vaidina svarbų vaidmenį užkertant kelią plaukų slinkimas, biotinas, atrodo, turi aktyviai dalyvauti vis storesnis, sveikiau plaukus. Neseniai atliktas tyrimas rodo, kad burnos biotino papildas gali sukelti greitesnį plaukų augimą žmonių su retinimo plaukų.

Valdyti savo biotino vartojimas yra gana paprasta. Iš tiesų, jei jums vartoti maisto produktų, pavyzdžiui, kiaušiniai, migdolai, saldžiosios bulvės ir špinatais daugumai žmonių, gali būti nereikia jaudintis biotino ne visiems.

Jei esate susirūpinęs dėl biotino trūkumas, geriausias kursas veiksmus kreipkitės į gydytoją. Biotino trūkumas yra lengva aptikti su paprastu kraujo tyrimu, ir gydytojas galės padėti jums su papildų patarimais.

Šansai yra jūs gaunate daugiau nei pakankamai biotino iš savo dietos, ir nors papildai nėra tikėtina, kad jums pakenkti, jų veiksmingumas ne trūkumas žmonėms dar nėra nustatytas.

load...