Ar jūsų vitaminas B kompleksiškai padeda plaukams?

12 lapkričio 2018

Kai jis ateina į maisto papildų, mes visada ieško "išgydyti", - į savo bendrosios apatija apie gyvenimą, jūsų plaukų slinkimas, savo pagirių. Kodėl? Kadangi papildai yra pigus, gana saugus ir lengvai gauti. Kitaip tariant, rizika yra santykinai mažas, todėl jis negadina pabandyti, tiesa?

B kompleksas papildai dažnai susietas kaip eliksyras, viską iš savo blogų nuotaikų ir išsiblaškymas. Tai lengva pamatyti, kodėl jie nori būti pirštuotos už didžiulio pelno - B grupės vitaminai yra masiškai svarbi geros sveikatos. Tačiau B grupės vitaminų vaidmuo jūsų sveikatai nebūtinai pateisina išleisti pinigus papildomų B grupės vitaminų per papildų.

load...

Mes ne tik kalbame apie vieną vitamino čia - bet aštuonios skirtingos medžiagos sugrūsti į vieną papildas. Dėl šios priežasties, labai svarbu, žinote, kokį vaidmenį kiekvienas iš šių unikalių vitaminų vaidina. Mes patekti į visus žemiau tų specifiką. Mes siekiame Jums užtikrinti pėsčiomis protingesni. Tačiau, jei jus domina tik apatiniame-line, čia jis yra:

Kas yra B grupės vitaminų?

Yra aštuoni B grupės vitaminų: tiamino (vitamino B1), riboflavinas (vitaminas B2), niacino, (vitaminas B3), pantoteno rūgšties, vitamino B6, biotinas (vitaminas B7), folio rūgšties (folio rūgšties), ir vitaminas B12. Visi yra tirpus vandenyje ir visa pagalba ląstelių medžiagų apykaitą. Nepaisant to, kad klasifikuojami kartu ir dažnai rasti kartu maisto produktuose, B grupės vitaminai yra chemiškai skiriasi, tarnauja unikalius tikslus.

load...

Tiamino (vitamino B1)

Tiaminas padeda organizmui Pritaikysime angliavandenių, arba paversti juos naudinga energija. Tai ir remiant smegenų ir nervų sistemos yra jos svarbiausias tikslas. Tiaminas galima rasti kiaušinių, vaisių, neskaldytų grūdų, pastiprintus grūdų, kepenyse ir žirnių.

Riboflavinas (vitaminas B2),

Kaip tiamino, riboflavino palaiko nervų sistemą. Bet tai taip pat labai svarbu metabolizuojančių baltymų, remti augimą ir raudonųjų kraujo kūnelių gamybą, taip pat akių ir odos sveikatą. Jūs galite rasti jį į pieną, kiaušinius, ryžius, spirituoto grūdų.

Niacino (vitaminas B3)

Nikotinamidas ir nikotino rūgštis yra dalis niacin--, kurie bendrai sudaro vitamino B3. Ji padeda ląsteles paversti maistą į energiją ir taip pat svarbu apsaugoti ląsteles nuo pažeidimų laisvųjų radikalų.

Pantoteno rūgštis (vitaminas B5)

Pantoteno rūgštis yra svarbi keičiant angliavandenius į energiją ir palaiko sveiką širdies ir kraujagyslių sistemą. Taip pat būtina kofermento A sintezės, kuri yra reikalinga daugeliui gyvybei palaikyti cheminių reakcijų. Pantoteno rūgštis randama vištienos, jautienos, bulvių, kiaušinių, brokolių, neskaldytų grūdų, ir pomidorus.

load...

Vitaminas B6

Vitaminas B6, kartais vadinamas piridoksino, yra svarbi hemoglobino gamybai, arba deguonies transportui mūsų kraujyje. Taip pat, kaip ir kitų B grupės vitaminų, jis vaidina svarbų vaidmenį keičiant angliavandenius ir baltymus į energiją. Vitaminas B6 yra rasti kiaušinių, pieno, riešutų, kiauliena, vištiena, žuvis, kruopos, daržovės, bulvės, soja ir spirituoto grūdų.

Biotinas (vitaminas B7)

Biotinas veikia paversti angliavandenių, baltymų ir riebalų į energiją. Tai giriamas kaip geras plaukų, odos ir nagų. Jūsų organizmas gamina biotino plonojoje žarnoje, bet jūs taip pat galite gauti jį labai mažais kiekiais per maistą kaip kiaušinių tryniai, žiediniai kopūstai, avokadas, aviečių, kiauliena, kepenys ir lašišos.

Folio rūgšties (folio rūgšties)

Folio rūgštis, folio rūgšties, arba, kas kartais vadinama Vitaminas B9 - nes, kodėl gi ne pridėti kitą pavadinimą? - yra svarbus nėščioms moterims, kad būtų išvengta apsigimimus. Bet jis taip pat naudojamas kūno raudonųjų kraujo kūnelių gamybą. Jis randamas brokoliuose, Briuselio kopūstai, špinatai, žirniai, šparagai, avinžirnius, papildytų grūdų ir kepenų.

Vitaminas B12

Vitaminas B12 remia sveiką nervų sistemą ir raudonųjų kraujo kūnelių. Tai taip pat svarbus ląstelių apykaitą, paversti maistą į energiją. Jis randamas lašišų ir menkių, mėsos, pieno, sūrio, kiaušinių, ir spirituoto grūdų.

Vitaminas trūkumai

Kadangi visi B grupės vitaminai yra vandenyje tirpus, organizmas negali saugoti perteklių. Kitaip tariant, nesvarbu, kiek vitamino B jums praryja, jūsų kūnas naudoja tik tai, ką jis gali ir atsikrato poilsio. Nors biotinas yra sukurtas plonojoje žarnoje, likusios B grupės vitaminų būtina gauti per maistą. Sunkiais atvejais, kai vartojimas nepakanka arba kai organizmas nesugeba metabolizuoti B grupės vitaminų, trūkumas gali sukelti.

B vitaminų trūkumai yra ne visi, kad bendra, o kai esate netobuli vienoje vitamino B, jūs dažnai trūksta kitų, daugiausia dėl to, kad jie rasti daugelį tų pačių maisto produktų.

Tiamino (vitamino B1)

Tiaminas trūkumas gali atsitikti gana greitai, atsižvelgiant į Mayo klinikos. Alkoholikai, vėžiu sergantiems pacientams, Bariatric chirurgijos pacientams ir tiems, kuriems atliekama dializė, gali būti padidėjusios rizikos. Simptomai trūkumas yra svorio netekimas, nereguliarus širdies plakimas, edema, širdies nepakankamumas, ir emocinių sutrikimų.

Riboflavinas (vitaminas B2),

Žmonės su alkoholizmu, kepenų liga, prasta mityba / absorbcijos, ir tiems, kuriems atliekama dializė, gali būti labiau gresia riboflavinas trūkumą. Simptomai gali apimti gerklės skausmas, pleiskanojanti oda, ir paraudimas, patinimas, ir įtrūkimai į lūpas, liežuvį ir lūpas.

Daugiau:

Niacino (vitaminas B3)

Niacinas trūkumas yra dažnai susijęs su prasta mityba ir gali būti labiau paplitusi tarp benamiai, nutukę, kenčiantiems nuo anoreksijos, o tie, valgyti valgyti daug kukurūzų ir vargšų gyvūninių baltymų, atsižvelgiant į Oregono valstijos universiteto. Rimtas trūkumas yra žinomas kaip pellagra. Simptomai dažnai vadinama "trijų D's": demencija, viduriavimas ir dermatito.

Pantoteno rūgštis (vitaminas B5)

Pantoteno rūgštis trūkumas yra reta, atsižvelgiant į Merilendo universiteto. Bet simptomai: nuovargis, depresija, nemiga, dirglumas, vėmimas ir pilvo skausmas, ir deginimas kojose.

Vitaminas B6

Vitaminas B6 trūkumas yra dažnesnis žmonėms, kurių inkstų funkcija sutrikusi, autoimuninių ligų, tokių kaip reumatoidinis artritas ir celiakija ir alkoholikų. Simptomai gali apimti įtrūkimų ties burnos, depresija ir painiavos kampai, ir susilpninti imuninę funkciją.

Biotinas (vitaminas B7)

Kadangi biotinas yra pagamintas plonojoje žarnoje, tai labai retas būti nepakankamas. Tačiau žmonės, apie tam tikrus vaistus arba tiems, su absorbcijos sutrikimų, pavyzdžiui, Krono liga, gali būti didesnė rizika. Simptomai yra įtrūkimų ties burnos kampai, pleiskanojanti oda, apetito netekimas, nuovargis, nemiga, depresija ir * plaukų slinkimas. *

Folio rūgšties (folio rūgšties)

Folio rūgštis trūkumas gali būti labiau paplitusi geriantiems, žmonės su absorbcija sutrikimų, pavyzdžiui, Krono ir celiakija, tie ant inkstų dializės, arba tiems, vartojate tam tikrus vaistus. Simptomai gali apimti sklandų ir konkurso liežuvį, prastos augimo, nuovargis, dirglumas, ir viduriavimas.

Vitaminas B12

Vegetarai ir tie, kurie jau patyrė Bariatric operacijos yra labiausiai rizikos vitamino B12 trūkumo, daugiausia dėl gyvulinės kilmės baltymai yra geriausias šaltinis šio vitamino. Simptomai trūkumas gali būti tirpimas ir dilgčiojimas galūnėse, anemija, pusiausvyros sutrikimai, patinę kalba, paranoja, silpnumas, nuovargis, ir pažinimo sunkumų.

Vitaminas B papildai ir sveikata: įrodymai

Vitamino B kompleksas yra papildas, kuriame yra visi B grupės vitaminų aštuoni. Maisto visada turėtų būti pirmasis pasirinkimas, kai ieškote gerų šaltinių bet vitamino. Kadangi šie vitaminai natūraliai atsiranda maisto, gauti juos iš savo dietos yra gana paprasta. Nebent esate žinomas trūkumas ar gresia trūkumas, atsižvelgiant maksimalias dozes B grupės vitaminų per papildas yra tikėtina nereikalingas.

Cela dit, kai tyrimai B kompleksas papildai, kas atrodo teigiami rezultatai:

Daug mokslinių tyrimų aplinkinių B kompleksas papildai yra specifinis gydant simptomus trūkumas, todėl išvadas iš esmės nenaudingas vyrams su pakankama vitamino B vartojimas ir lygiais.

B grupės vitaminai ir jūsų plaukai: įrodymai

Tyrimas dėl vitamino B papildų ir plaukų slinkimas yra ne orientuoti į B komplekso, o dėl labai konkrečių B grupės vitaminų poveikį.

Pavyzdžiui, mes žinome, biotinas trūkumas gali sukelti plaukų slinkimas. Yra įrodymų, kad žmonės, kurie yra biotino netobuli gali pagerinti savo plaukų slinkimas simptomus biotinu papildų. Tačiau nėra jokių įrodymų, kad žmonės, turintys tinkamų biotino lygiais būtų naudinga imtis vitamino.

Vienas tyrimas parodė, kad vartojate papildus, kurių sudėtyje yra Pantoteno rūgštis (vitaminas B5) gali padidinti plaukų augimą moterims su tam tikro tipo plaukų slinkimas. Tačiau tyrimas turi keletą trūkumų: Tai buvo padaryta tik dėl moterų; tik 30 moterys dalyvavo; ir ji dalyvavo papildas, kuriame yra ne tik Pantoteno rūgštis, bet ir kitų ingredientų, todėl sunku tiksliai nustatyti šį vitamino B, nes dėl teigiamų rezultatų priežastis.

Nėra garso studijos susiejimas B kompleksas vitaminų papildus su patobulinta plaukų augimą ar užkirsti kelią plaukų slinkimas, nebent esate netobuli, kuris vėl yra labai reti.

Saugos, šalutinį poveikį, ir atsargumo priemonės

Kadangi B grupės vitaminai yra tirpūs vandenyje, yra mažai rizikos gauti per daug per papildų. Kai jūsų kūnas turi viską, jis gali dirbti, tai šalina poilsio per savo šlapimą.

Cela dit, labai dideli kiekiai vitamino B6 gali sukelti nervų problemas ir dideles dozes niacino gali sukelti gelta ir kepenų ligomis. Įleidimo reikalingi pasiekti šiuos problemų sukelia lygiai nėra tikėtina, net jei jūs vartojate polivitaminų su B grupės vitaminų ir rekomenduojamą dozę B komplekso.

Papildant B komplekso vitaminų gali sukelti odos raudonis ir / ar skrandžio, tiek šalutinių poveikių, kurie yra tik laikinas.

Esmė

Ar jūsų vitamino B kompleksas padeda plaukus? Tai labai mažai tikėtina. Yra nedidelė tikimybė, kad jūs biotino trūkumas, tokiu atveju B komplekso - ar papildas, kuriame yra biotino - galėtų padėti. Tačiau, jei jūs patiriate kitus simptomus biotino trūkumas, kaip krekingo burnos, liežuvio tinimu, depresija ir nemiga, tai tikriausiai ne kaltininkas už jūsų nuplikusios.

Darant prielaidą, kad jūs valgote gana gerai subalansuota mityba ir gerti polivitaminų, yra mažai pagrindo imtis B kompleksas. Draudimo kita sugeriančia problemų, jūs gaunate pakankamai savo B grupės vitaminų per savo mitybą ir reguliariai kasdien vitamino. Bet imtis ant šio paprasčiausiai būtų pinigus į klozetą - pažodžiui.

load...